Hit Counter

Monday, August 10, 2009

Die avonture van Jason

Jason en sy bra's sit eendag en beplan n lekker visvang trippie, Jason laat weet toe sy bra's hy kan nie gaan nie want sy gaans het gese hy mag nie..So na al sy chommas hom kak gegee het daaroor, sleep hy huis toe om te gaan huil...Maar nie voordat hy by die engen quick shop gaan stop het om vir haar tampons te kry nie....

`n week later rock al Jason se bra's by die dam op, en daar sit Jason met n yskoue bier en `n vet zol vir hulle en wag om n lekker snoesige vuurtjie...Die kole amper reg vir n tjoppie en n worsie....

"FOKKIT!! reken Gustav hom..."Hoe de fok het jy jou gaans gekry om jou te laat kom?"

"Ek het nie nodig gehad nie" tune hy "Gister toe ek na werk by die huis kom, gaan sit ek op my bean bag met n koue black label en huil omdat ek n pussy is, toe kom my ou lady en surprize my in n super kort nag frokkie...Ek kon haar tepels en als sien...Sy reken my toe

"Vat my kamer toe, bind my vas aan die bed...En maak dan net wat jy wil" En nou ja...Hier is ek.


No comments:

Post a Comment