Hit Counter

Friday, August 7, 2009

Bek to bizniz

Raait... Ek vra om verskoning vir my slapgatgeid die week... Ek is mos n proffesionele high fiver en moes die maandag in kaapstad saam met die springbokke by hul oefening wees om hulle te high fives te gee..Dinsdag was ek by Pres. Barrak Obama gewees om wereld vrede te discuss...Hou duime vas, ek dink ons is naby aan n solution...Woensdag het ek gewerk aan n teenmiddel vir swine flu in area 51...En gister het ek die gautrein bestuur..Ek sien op ons poll dat groot tiete en Morne Steyn hand aan hand loop as die mees awesomeste ding ooit.Poepe is altyd snaaks...Hier is Tiger Woods op die 17de putjie met n 7 yster in na die kort grassies toe...Maar as die kaas gesny moet word, moet die kaas gesny word...Ek kan verkeerd wees


No comments:

Post a Comment