Hit Counter

Monday, August 31, 2009

So gaan hy maar

Nou maar raait, Welkom terug van julle nawekie af, Ek hoop almal het lekker ge rus en al ons dame lesers, ek hoop julle het almal julle manne met die hand groot gemaak terwyl hy gekyk het hoe die bokke die ausies sleg opfok!!! En manne ek hoop julle het almal na die game julle gaanse soos roomyse verorber...Dit was gister 28 jaar gelede toe ek uit my mamma se baarmoeder uit ge ontsnap het...En om die groot oomblik te vier het ons bietjie ons kele met jagerbombs ge lubricate....En so by die 6de jagerkie...Toe lyk die wereld vir ons heeltemal anders...Hier onder is n paar voorbeelde van hoe die wereld sal lyk as jy op rooi koeldrank kuier....En ook as oom Jager besluit om dryfings met jou kop te speel








No comments:

Post a Comment