Hit Counter

Monday, August 17, 2009

Ietsie vir julle wat kan lees

Daarsy...Hier gaan ons weer...Nog n super tos maandag..Ek weet nie van julle nie... Maar ek is nie n groot fan van werk "team building" gatherings en sulke tos nie...Julle weet...n bymekaarkoms waar al die grootste konte in jou company bymekaar kom om te kyk wie het die meeste "gees" en wie kan die groot base se piele die hardste gorrel...Die fokkers wat soos by n action cricket byeenkoms almal ge colour code is...War paint dra..En n spesiale kreed ge skryf het...Iets soos "Ons is die die cool cats, Ja ons is!! Ons is die cool cats, Ons is die beste...hoera hoera hoera.... ens ens..

Nou ek is nie n "rebel" wat nie like om saam met die crowd te gaan of so iets nie, ek sal n apie laat nies in n groepie nou en dan...Maar ek kan n faktap ding van n myl af sien...En ja..Ek was onlangs na n "spanbou" afvere gewees...Toe ons daar aankom, toe sien ek klaar groepies...n oranje groepie, n rooi groepie, n blou groepie ens ens...Toe weet ek al klaar...Ek is nou in die hartjie van LAME...En om dinge erger te maak....Iemand het n vuvuzela saam ge bring...Dit was official...."IEMAND HET FAKTAP KARMA NA MY KANT TOE GE SKIET!!!"

Maar soos n stinkhond wat in n hoekie vas gekeer word, en n frot poep uit basuin om weer die opper hand te kry...Het ek en my man slaaf Giel die awesome kraantjie oop gedraai en ons invisible super awesome forcefield het ons beskerm teen al die lame...So ja...Hier sit ek...in staat om met al julle pragtige mense die geheim van my awesome te deel...Klik hom vir n groter vershin


No comments:

Post a Comment