Hit Counter

Friday, May 8, 2009

Fliek Rubriek

Ek het mos nou besluit omdat ek ook lekker dik is soos Barry WRONG dat dit my kwailifiseer om movies te rate.... Ek begin sommer met een wat nie baie goed gaan doen by die oscars nie.

Fast and Furious....(Fok ek weet nie nommer hoeveel nie...Die nuutste een)
Fokken sweet wa...Skyline GTR

Nou...Ek rate Vin Diesel kwaai hys nou nie fokken Al Pacino nie maar hy staan sy grond in skiet en slat movies, en ek moet admit my heel eerste dvd wat ek by die vlooimark ge koop het was Fast & Furious 1...Dit was darem n goeie copy.....(by the way...moenie faktap copied dvds koop nie...dis toskak!! en dit fund terroriste...serias!!)


Vin ref sy cortina

Nou ou Vin (Dom Toretto) maak rook so nou en dan...En ek moet se hyt rook gemaak in die stuk kak fliek ook, Paul Walker (Brian O Conner) was ook shap en die anner actors het ook nogal oraait toneel gespeel...Behalwe die mexican chick in die begin van die movie...Maar dis ok...sy sneuwel sommer vinnig.

Die cherrie vrek vinnig

Die fliek begin sommer baie confusing want die chinese bra wat in een van die vorige movies dood is fokken spin te lekker in sy trokkie wanner hulle petrol skyl in die begin...Maar eventually kom mens agter die kak speel nou af voor die chomma drift het in tokyo waar hy ook dood is.Anyways dan vrek die mexican chick wat natuurlik Dominic (Vin) se goose was...Hy kom dan terug amerika toe om haar moordenaar op te fok...Dan spin hulle en ry vinnig vir so uur in die movie...Dan ry hy die ou poes toe met n faktap cortina of iets in n ander cortina vas...Dan is die movie klaar..

Die fliek is kykbaar....Maar n klomp kak...Maar van die karre in die movie is nogals befok en dis hoekom hy n rating kry van: 5/10

No comments:

Post a Comment